Tuesday 24 September 2013

PRACTICAL #7

hai korang.......
lama aku tak update blog ni... maklum la sebok buat preparation untuk final exam.....
korang nak tahu sem ni merupakan sem terakhir aku untuk diploma., lepas habis sem ni, aku akan buat practical pula... tapi masalahnya sekarang aku tak tau nak practical kat mana.... sapa-sapa boleh bagi idea kat aku tak? kat mana aku patut buat practical? dah la 21/10 ni patut dah stat practical... buntu aku fikir nak buat kat mana practical nanti...

Ada la pensyarah aku bagi cadangan tempat-tempat practical tapi semua dorang bagi semua agak jauh-jauh dari tempat aku.... ada yang kat Johor, Melaka, Kedah dan P.Pinang... jauh kot tempat-tempat ni....
ada yang dekat tapi susah nak dapat... pening aku fikir practical ni jangan sampai aku buat kat kolej aku je... sah-sah dapat, tapi aku nak keluar dari kolej tu kot... tak nak dah kat sana!!!. korang kalau ada cadangan kat mana boleh buat practical bagi tau la aku ok... tapi kawasan KL dengan Selangor la... tak mampu aku nak jauh-jauh ni...


P/S: kalau korang nak kongsi cita emilkan la kat aku ok... story mory ni memang aku suka sangat. bukan apa nak hiburkan hati kalau asik tertekan je boleh jadi gila..... Lagi satu bantu la aku... bagi la cadangan 
untuk aku buat practical ok....

emil: fred.faried@gmail.com
twitter: fred

No comments:

Post a Comment